"just nu inlägg"

hej bloggen!
Jag vet inte varför men helt plötsligt så börjar allt bli tråkigt. Asså det jag hatar mest är att vänta. Att lixom bara vänta där. så himla tråkigt.. Man kan göra en massa saker, men då måste man vänta. gud så tråkigt! Tillexempel idag: jag väntade på att alla skulle vara klara på den där nv uppgiften, eftersom jag och Vendela gjorde den ganska snabbt, sen alldelles nyss så skulle vänner börja, men jag var tvungen och vänta i en kvart, så jag hade inget att göra, absolut inget. asså ibland känner jag att jag dör av att göra ingenting, yakko bara sover, naglarna går inte att fixas, dom är redan de, ingen är inne på msn, det finns inga nya bilder att photoshopa med mera! jag kan fortsätta hela kvällen, men då kommer ni ju somna x'dd hahha! 

Nu har jag bestämt mig! jag ska börja dansa. men jag vet inte vilken typ av dans? .. Men ska först kolla på bara och se om jag tycker om de. 

Så chattar jag med Simon som har fixat en till bild, med den här gången på Olle
skriver blogg
letar efter snygga kläder på nelly.se
har precis märkt att man kan logga in på msn på meebo.com och ebuddy.com i ipoden. riktigt coolt ;)<3

Godnatt 
Pussssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0