Saker jag nt kommer få i mars men kanske senare ;)

Hej bloggen!
Idag vaknade jag som man ska göra när man vill att dagen ska vara bra!

Jag vaknade, gick till skolan, ramlade på isen (tredje gången i år) haha xD Nu har jag ramlat och gjort illa hela mig känns det som, första gången jag ramlade så var det egentligen Vendela som ramlade först och då så kom jag med, då gjorde jag illa min högra höft. Andra gången var det på väg hem, då gjorde jag illa min rygg, idag gjorde jag illa min vänstra höft, egentligen så var det ganska kul, eftersom jag har inte fått så mycket snö att åka pulka på och leka med yakko med :/ Jag får önska mig det till födelsedagspresent, men det kanske är lite för sent för vintern att komma då? Det är ju i mars..

Men jag har redan bestämt mig vad jag vill ha till födelsedagspresent. Jag vill ha (Krm inte få): 
En bärbar mac dator.
En kamera (En sån som jag tog sönder)
En iPhone
Nagellacks bord med nagellacks saker med
En ny rosa säng med ny rosa garderob

.Sen hade vi syslöjd, innan de så fick jag veta min längd och vikt, jag var längre än jag skulle varit sa den dära doktorn eller vad man ska kalla henne xD hihi.. Jag vägde : 49,5 kg, jag var faktist ganska nöjd med min vikt, och jag krm inte ihåg längd, jag tror det var: 154 eller 158 cm. 


så dricker jag min äppelcider, tycker den smakar mest äppeljoice, eftersom kolsyran är borta, lyssnar på hannah montana avsnitt, och nu kom musik, ska chatta på msn nu, ättit precis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0