Tacos<3

Bara för coolt asså! Kommer ni ihåg det sista inlägget jag skrev? jag skrev t.e.x om tacos och sånt, att jag ville ha de utan att säga till mina föräldrar? iallafall, precis efter jag skrivit inlägget så kom mina föräldrar hem, dom bah; nu ska vi äta tacos! jag bah; OMG! jag skrev det precis på min blogg, och jag sa inte ens till dom att jag ville ha de, så jävla coolt asså! Ser ni? det funkar, de enda jag gjorde vara att vara glad, inte hålla på att sura och tänka på tacos ganska mycke :D 

Idag så åkte vi till stan och köpte en tröja till mig, vi letade efter ett par svarta leggins men mamma ville nt köpa till mig idag, så jag ska köpa den själv med Olle någondag, senså åt vi tacos igen i taco bar, egentligen så skulle vi äta hamburgare men jag ska försöka undvika de, jag får nt äta mer onyttiga saker :(. ja ja! 

:'(
Fick precis höra att Lizette har dött :'( Jag har nt fattat det än. Jag fattar nt att hon bara är död, jag såg henne förraveckan och nu finns hon nt.. Och det är precis idag som jag ska stallet och rida, :(.. måste gå, skriver senare, bye

Kommentarer
Postat av: felicia

asso jah kan nt fatta heller tt hon eh borta de går nt! men asso näää hon kan nt vah borta de kan vhangn annan som köpt henne asso de går nt hon får nt vah borta!!!!<3='(

2009-02-26 @ 22:09:05
URL: http://fiiixx.blogg.se/
Postat av: Lynette

:'( :(

2009-02-27 @ 10:45:49
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0