Snaaaaart min födelsedag (eller inte)

Hej alla där! 
Den här dagen har varit bra (som jag sa ju) Spenderat dagen i skolan och sen med Olläe.. Gick hem till henne. Vi försökte fixa internet på hennes nya mini dator. Älskar hennes dator! Blev helt kär i den, frågade precis pappa om inte jag kunde få en sån i födelsedag (a) hahha, tror inte jag kommer få det för att jag tar sönder saker som inte är roliga längre. Asså kanske inte med flit, men det blir bara så :( . Nu har jag tagit sönder min storebrors kamera. han vet det inte än. Måste säga det till honom, hoppas han inte blir såååå arg :'ss 

Just nu chattar jag på msn, lyssnar på världens bästa Hannah montana och Britney spears (såklart ;))
Väntar på att Olläe ska logga in på msn så hon kan skicka bilderna jag tog hemmahos henne..
Läser en massa bloggar. Följer faktist minst 20 bloggar xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0