min underbara dag! hahaha

Hej bloggen
Sry för jag nt skrev så mycket igår eller idag. 

Idag har jag varit med Vendela (Vendisen.blogg.se) Vi gick till solna centrum och hade jättekul hahah xD Först så köpte vi slushar såklart ;) Sen letade vi efter en telefon automat för att vi skulle ringa Julia och Håkan, hahha, till slut hittade vi. Vi försökte använda den där funktionen där mottagaren betalar, men tyvärr var det bara till teliaanvändare, så jag betalade 10 kr i den där automaten. Vi pratade i 1 minut senså slutade den, och den ville ha mer pengar..
- Vad tror du jag e?! Jag betalar nt 10/ minut! 
Då tänkte vi sähär:  Det är bättre att ångra sig efter man har gjort de, än att ångra sig för att nt ha gjort de. Bra va? ;)
Senså ville vi ha mer slush! Så vi gick och köpte mer. hahah, sen orkade vi inte. 

Efter solna centrum så åkte vi hem till Vendela, vi kollade på yttligare 2 avsnitt av 24. 

Så ska jag photoshopa bilder åt Julia, chatta, läsa en massa bloggar, äta hemgjord pizza, kolla på film (The breakup med Jennifer Aniston)
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0