Jag måste sluta att äta ketchup.. HELT

Idag har det varit en bra dag.. okej förutom morgonen då, men iallafall ;)
vi hade inte gympa på morgonen då, eftersom att vi skulle ha ett längre mattepass med Revo. Var lite trött, men jag gjorde en sida i matteboken :) hahha, jag vet inte om jag är efter och det hoppas jag inte! Jag har redan lovat mig själv att jag måste bli bättre i skolan, tänka posetivt och att sluta äta en massa onyttigheter. Japp, jag vet inte hur jag kommer att klara av utan att äta godisar. Det är faktist ganska bra, eftersom massor av finnar har gått bort, det var inte bara att "sluta äta godis" som tog bort en massa finnar, det är såklart mitt "finnesskydd" som jag kallar det xD hahah, coolt namn va? Men.. alla finnar är inte borta, en massa är ju fortfarande kvar, bara för att jag ääälskar ketchup, ketchup på allt nästan, haha, min storebror ogillar att jag äter så mycket ketchup, egentligen så gör jag också de :/

I gympan så tränade vi karate för första gången med hela klassen tror jag.. Det kom en kille som heter Andreas och lärde oss hur man ska slå och försvara och sparka och sånt. Men uppvärmningen var det jobbigaste, SERIOSULY! 
-Vem tror du jag är? 
hahha, men jag överlevde. För att det var ju ganska kul, jag borde göra så varje dag, jag kommer gå ner i vikt så snabbt jue!
Jag tävlade mot Vendela, hon slog mig i magen så hårt! 
- TACK DÅ VENDELA! haha**

I musiken så har vi bestämt allting hur vi ska göra med reklamfilmen och så. Vi ska filma hos olle, jag ska vara regisör och producent, Vickan ska vara med och vara en gamlingen med Klara, Vendela ska vara med i filmen och rädda gamlingarna från att sitta hemma och kolla på bingolotto, hah, Anna ska vara den som tar hand om musiken och sånt..


Så skallar jag min apelsin, haha, jag har märkt att nästan alla gånger det är "just nu" inlägg så äter jag eller bara lyssnar på musik, ahahh.. och så luusnar jag på musik såklart! nu kom det christina augilera - dirrty, bra låt! ska kolla på film nu och sjunga på mitt underbara sätt! hahahha, synd att ni inte kunde höra mig :/ jag sjunger så bra! HAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Sheba

hej lynette då kommeer väll på lördag Fråga :=)

2009-02-10 @ 15:02:03
URL: http://shebashaly.blogg.se/
Postat av: Sheba

du kommer väll på lördag Fråga :=)

2009-02-10 @ 15:02:39
URL: http://shebashaly.blogg.se/
Postat av: Lynette

ja, ttror de..

2009-02-10 @ 17:42:24
URL: http://lynette.blogg.se/
Postat av: ven

hahahhah ! xD

2009-02-10 @ 21:16:39
URL: http://vendisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0