Ipod touchen är min!

Som ni ser så har jag en ipod touch där vid vänster ;) . Man kan säga att de är min, för jag har ju en, men inte samma låtar och sånt. iallafall jag orkade inte leta efter en massa låtar och så . Så de blev istället bara några av de nyaste låtarna som har kommit ut. första låten är helt klart bäääst! hahah, alla i lilla rummet börja sjunga tsm, hahha, Sam , jag krm inte sluta sjunga hahahh xD Jag vet att alla tkr det är irriterande av att höra mig sjunga men ja ja! 

Nu kom mamma o pappa hem, ska hjälpa mamma och sen ta ut Yakko. Fixar kanske naglarna sen. Men jag vet inte vad som har hänt, jag  är fett dålig på naglar nu. kanske för att jag inte har tränat. 
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0