hahaha, top model äger x'd

Godmorgon alla undebara!
Nu har jag vaknat, har kollat på top model 2, hihi, de e så kul att se de ramla av catwalken och bråka om småsaker, hahahah, men gu! så smala de eh! Jah kan nt ens bli en model, för smala :'oo, och detta säger jag inte för att jag inte är smal, för att på alla tjejerna kan man se deras revben, lite grows faktist, och alla är såklart långa där, man lär sig en massa när man kollar på de där programen, även om jag inte vill bli model så är det kul och titta på de ;). 
btw den jag hejjar på just nu är Mercedes, men jag vet vad som kommer att hända så.. Oj* tänk om inte du har sett den ännu, och jag håller på att berättar allt, hahahhaha, så dum jag e x'dd. 

aja, nu ska jag fortsätta äta min banan. 
Kolla på wildchild, 
Gratta 13 års barnet <3. 
äta min lypsyl, hahahah, nej, yakko ska äta de x'd
kolla på en massa bloggar, btw. säg till om du har en blogg, jag älskar att läsa bloggar<3. 
Fortsätta fixa bloggen 
På kvällen så blir det let´s dance med Morgan (som btw kommer att vinna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0