Godnatt

Nu har jag kommit hem.. Eller för längesen men datorn hade problem :O första gången :o jag är fett rädd! plus att datorn är ganska ny.. Iallafall pappa fixade, jag tror det var en sladd som var lös.. 

Var med Philippa och Sheba, fixade deras naglar. hihi, måste fixa om dom.. (nagellacket torkade inte tillräkligt snabbt så det kletade ut sig xD) Guuu´ så jag läängtar till helgen. På lördag bada med massor av tjejer från klassen och på söndag bio men världens bästa vendela <3. Vi måste bestämma film Vendela! jag hoppas vi ser på en bra film, hihi, annars kommer jag ju nt :oo hhaha, jodå! jag kan nt veta om filmen är bra eller dålig om jag nt har sett den? xD 

så skriver jag blogg.. www.lynette.blogg.se .. hhihi xD Läser en massa bra bloggar <3, chattar med massor av personer, och ska äta kvällsmål eller vad det heter och sen sova och vakna upp i en kort och rolig torsdag. 
(Puss&Kram)



Kommentarer
Postat av: ven

villken film vill du se ?? heehhe längtar tills på lördag ! ;D

2009-02-12 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0