Godmorgon Bloggen!

Godmorgon! 
Hej, nu är jag tillbaka från skolan, HAHAHHA jag hade glömt att vi hade sovmorgon (igen) Det finns typ bara 1 eller 2 ggr då jag inte har glömt den xD. Har ättit ett äpple och 3 ballerinakakor till frukost. Och nu ska jag göra en header till Philippa :o såå läskigt! asså såå bra är jag inte xD HAH. Men jag kan alltid försöka som Philippa säger.. Ajusste! jag tror jag glömde skriva om igår kväll?

Igår så red jag världens bästa chattrös! Men mådde piss när jag skulle rida, jag vet inte varför, min allergi hade ju gått! Nej! jag vill inte att den ska komma tillbaka! Den förstör allt! Den gör så att jag inte kan rida och höra vad ridläraren säger! Och mitt öga var helt rött igår! den ska gå bort nästa vecka! Den får inte vara kvar då! JAG VILL INTE! 

När jag kom hem: då så duschade jag .. väääääldigt snabbt, mitt rekord faktist 5 minuter! Med kläder och allt! 
Chattade med olle, beatrice, simon och håkan på samma gång!! :o visst är jag cool som kan göra de?? MEn väldigt svårt. xD hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0