Fergie Ferg - London nånting xD HAHAH

Hej bloggen!
Jag är tillbaka!
hhaaha, har varit inne på msn och bdb sen jag vaknade xD Men bara inne på ipoden, om ni ser att jag skriver lite konstigt så fattar ni vrf .. Det finns inga knappar på ipoden för att skriva så man har ett mini tagentbord inne i den, men det är jättesvårt att skriva om man har stora fingrar. hahha., sen kollade på några vänner avsnitt på youtube, städade hela mitt rum, nu har jag också fixat garderoben, det finns bara kläder jag vet att jag kommer att använda, asså jag orkar inte ha en massa kläder som inte ens använder i sin garderob, det tar bara plats, men vi brukar ge kläderna jag inte använder till de fattiga barnen i olika länder, till unicef och sånt. 

Ajusste! Jag och Vendela jobbade i unicef i november nånstans där. Japp! det va kul, hahah, eller vrf skulle det inte va de? Vi fick 2000! hahah, eller nt. 70% eller nåt sånt, var till dom fattiga barnen. Så vi fick ungifär 300-400 kr var.  Bara för att vi sålde ganska många julkort. HAHAHHA xD

Så lyssnar jag på Fergie Ferg ;) Skriver inlägg xD, bdb, msn, naglar.. 

hahha, om ni undrar, det är mina riktiga naglar.. 

Kommentarer
Postat av: Bea

Shiet vad mkt grejjor du har

2009-02-19 @ 15:37:51
URL: http://wouq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0