Du måste bara "vilja" det du vill ha, och vara glad :D

Japp, nu har jag fixat bloggen igen. Fixat en ny header, ny bakgrund och ny text, jag tröttnar ganska snabbt på samma blogg design, så jag måste byta ganska ofta x'd. hahha, räkna med de ;). Hihi, just nu har jag tråkigt, ingen rolig person är inne på msn och vänner börjar nt förrens om en halvtimme. JAG VET! Jag kan fixa naglarna i en halvtimme, både manikyr och pedikyr, det blir nog fransk manikyr.. får ju inte måla något annat på naglarna - (pappa låter mig inte, fastän jag har typ 10000 nagellack, ahhaha, okej, inte alls (a)). 

vet ni? jag använder nt min almanacka längre :). Asså egentligen så går det inte bara att bestämma vad man ska göra i morgon, nästa vecka eller nästa månad, lixom.. tänk om du dör innan den dagen? Man vet aldrig, och om det är prov och läxor så är det bara att skriva in det i ipod touchen, orkar inte gå runt med världens största bok i min väska x''d.  - hahha, fast ibland så gillar jag faktiskt de, när man inte har något att göra, man bara tar sin almanacka och börjar skriva om vad man "vill" ska hända dom här dagarna, på mig funkar de ;) om jag typ skriver; den här dagen vill jag ha tur hela dagen, och sen vill jag äta tacos med familjen, Och utan att säga det till mina föräldrar så köper dom köttfärs och börjar göra tacos, så jävla coolt asså! Jag lovar! det funkar, det enda du behöver göra är att vilja de jättemycket, tänk t.e.x på tacosen hela tiden, vad du ska ha i den, hur den ska se ut och föreställ dig själv äta en tacos, och så måste du vara posetiv och glad såklart ;)  det funkar med allt. jag lovar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0