du har ingen rätt att kolla på min blogg om du inte komenterar innan du går x'dd

Hejsan bloggen!
nu är jag hemma, vi skulle kolla optikern, men optikern var upptagen så vi gick och köpte nya stövlar till mig istället x'dd. haha, jag vet, lite sent för att ha stövlar då x'dd. men jag blev seriöst kär i dom<3. hahah, inte mitt fel (a). Senså köpte vi mat och sen hem igen, visst låter det som en snabb dag? men de va nt de! mina ben är helt döda seriöst! när jag kom hem så dog jag nästan, HHAH, x'dd. uschis. 

nu ska jag läsa bloggar, en jätterolig sak med bloggar är att vissa har såndär "outfitgrej" som man visar vad man har på sig varje dag, de tkr jag om ;) så kul tkr jag! Om du är en bloggerska så tkr jag att du också ska göra det, precis DU, och ingen annan! GÖR DET NU! hhhihi, efter du har läst klart min blogg såklart ;)

"JUST NU"
så lyssnar jag på pitbull - fuego. mkt bra låt<3
gäspar jag.
ska snart äta.
är jag inne på bdb. 
ska läsa massor av bra bloggar<3
ska jag ladda upp bilder-.
göra en ny header.
fixa bloggen.

... och för dom som ville se mina nya älsklingstövlar? x'dd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0