De e lov vafan! Man ska sova! ;)

Min långa dag; 
Var med vendela vid 14.00, fikade hos henne, vi åt semlor eftersom de är semeldagen idag x'dd, kollade på vänner och sen åkte till mammas jobb för att få pengar till solna centrum<3 - solna centrum is my lovely home<3. Köpte millshake och hamburgis och vendela köpte pommes frits och hamburgis,, jag vet,, jag måste sluta äta så jävligt mkt onyttiga saker, krm fan bli en ko. HAHAHH, jag vet vad ni tänker.. hahahha x'dd - sen så åkte vi hem till henne, kollade på mer tv, sen till stan med föräldrarna för att äta mer semlor, och nu orkar jag nt äta mer. 

imorn åker olle och vendela :(. fan ta er! x'dd hahah, men jag blir så jävla irriterad på personer som alltid måste åka iväg när de är lov! Man ska sova, vara med kompisar, gå runt i pyjamas hela dagen, bdb, sjunga riktigt högt och dricka riktigt mycket redbull. 

chattar
bdb
photoshop
iTunes med Sofijah<3
riktigt sugen på redbull<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0