blogg<3

hej bloggen!
Ska skriva snabbt nu x'dd. vi ska åka in till stan och kolla min syn och kanske köpa nya glasögon, för er som inte vet: jag har tappat bort mina glasögon, så jag ser inge känns det som x'dd. hahah. Imorse så åkte vi till tandläkarn, pappa följde me, han va irriterad på mig för att jag inte visste vilken väg vi skulle gå, men egentligen så var han bara irritarad på sitt öga som har problem (hans lins råkade gå in i sitt öga på något konstigt sätt och det gör ont). Senså kom jag hem och fixade mina naglar, nu är dom jättefina x'dd hahah, ajjmajjgajjd säger jag! jag har en kort nagel!! Jag har aldrig haft de! Asså jag hoppas den växer snabbt annars så blir det lösnagel på den :'oo (jag gillar inte att ha korta naglar, gör ont och är fult x'dd).. Nu sitter jag här, inte gjort mer på den där dagen. 

Sry, men julia är så irriterande, hon smsar mig hela tiden :'ss. Och skriver konstiga sms. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0