Allt gick bra, allt gick som jag ville ;)<3

Hej bloggen!
Idag var det seriöst en rolig dag. Allt gick bra, allt gick åt rätt håll! 

Så här började dagen: Jag vaknade (kände att det kommer bli en bra dag) Gick till skolan 10 över 8. Och kom inte ens försent, coolt va? ;) Senså glömde jag bort att vi hade engelska läxa.. Men det gick bra ändå. Sen franska, i Franskan så skulle vi ju lära oss att köpa glass. Då hade Helena köpt glass men vi skulle köpa själva och säga hur många kullor osv. Vi fick strutar också xD Men nu mår jag dåligt. jag har ättit för mycket glass. Det känns som min mage ska sprängas xD Eller inte alls egentligen. jag är ju hungrig, ska äta macka efter det här inlägget. 
På rasten var de kuligast! haha, tror det va halva klassen börja dansa till abba låtar. hahah xD Vi skulle härma Philippa när hon dansa.. hahah, japp, de va kul!

Just nu lyssnar jag på bästaste hannah montana, väntar på att en massa roliga personer ska logga in på msn xD Vänner också klockan 15.05. och jag sjunger såklart ganska högt ! xD hahah.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0