Alla säger grattis till Vendela 13 år <3

Idag är det världens bästa Vendelas födelsedag. Så alla säger grattis okej? 

Min dag :Vaknade 4 på morgonen och tog ut yakko,, asså han har fått en ny vana, han tror att varje gång klockan är 4 ska han ut xD hade en konstig dröm, kommer inte ihåg den så mycket men den var så verklig, som att den vore på riktigt, jag trodde jag hade fixat kameran och så. Det kanske är bra? måste kolla på den där hemsidan där dom förklarar vrf du har å konstiga drömmar.  Slutade tidigt idag. Eller alldelles nyss faktist, har skalat min halva apelsin, men jag tar paus nu, måste juö skriva inlägget? xD 

Just nu: Lyssnar jag på Rihanna - live your life, "just live you life"   Ska snart till stallet, pappa kanske följer med. Knappast mamma, hon gillar inte hästar, lixom inte alls faktist, hon klagar alltid på att dom stinker och att dom bajsar hela tiden, men hon tkr det e kul när hästarna pruttar i traven , hahaha, de tkr jag också fakttist, speccielt när lille bror gjorde de, nu är han pensionerad :( och jag fick inte ens säga hej då?! iallafall jag saknar den söötnosen, 



Kommentarer
Postat av: sheba

GRATTIS VENIS

2009-02-05 @ 15:24:28
URL: http://shebashaly.blogg.se/
Postat av: Lynette

jaa!!! GRATTIS VENDZZ!

2009-02-05 @ 15:35:55
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0