mitt-i-prick

heyy bloggen! yey! jag tror sommaren börja komma nu. yey', hehu, måste köpa nya sommarskor fffs! mina håller lixom inte mer .__.  aja, min dag; först så var det gympa, hehu, vi hade konboll eller nåt sånt, hehu, tråkigt vareh så jag satte mig ner och tog en tupplur meddans alla höll på att kasta bollar överallt, riktigt funny vareh! fersure ;) hjälpte inte laget så mkt heller, hehu, vi förlorade tror jag, sen hade vi historia med janina, hehu. nu krm jag ihåg att jag måste göra läxor, ska snart göra det, efter vänner och efter ridningen. aja. maten var någon konstig soppa med pasta och tomatsås. aja, den dög. sen skickade klara en jätterolig ringsignal till mig! HAHAHAHHA, han pratar i grekiska, och sen bah; HAHAHAHAH. det smittas av lixom. 

nu är det såhär att på beas blogg finns en låt som äger alla er tillsammans! haha! aja, just nu ska jag äta massor av äpplen och sen till stallet! hoppas jag får rida någon rolig jao? haha! byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0