powerpufflinga @ bdb'

hey coolingar med fina naglar! hihi. nu ska jag berätta om min rast, jo inget hände, so lame ._.' öhm, så blir det inte imorn iallafall! usch vad jag ogillar en grej. + den andra grejen, eyuuh. haha, fattar ni vad jag skriver? jag fattar det inte själv ._.' höhö. just nu chattar jag med freddesnopp & oneida, dom är rörliga & vilda. oj oj oj lixom, ta det eazy gubmen. ayya, lyssnar på riktigt bra papa roach musikka, usch så jag älskar honom<3. *SJUNGER*  nu kom refrengen. ayya, efter skolan gick jag hem till vendela & kollade på 24 hemma hos henne, älskareý venddx,<3' höhö, senare kom jag hem & kollade på tve & nu sitter jag här & jag har dåligt samvete! jag äter för mycket onyttigt! seriöst nu! det här ska jag göra; 

MOTINERA

VARJE DAG

MINST EN TIMME

SPRINGA

OM 

JAG ORKAR

HAHA

NEJ

BARA SKOJA

MITT MÅL ÄR 

ATT

FÖRBÄTTRA

MIN 

KONDITION

INNAN 

SOMMARLOVET

ÄR 

ÖVER

TROR

DU

JAG 

KOMMER

LYCKAS

?

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0