2010-04-14

hey bloggen! eftersom jag har haft en normal dag så orkar jag inte skriva om samma sak hela tiden. så jag skriver istället om vad som kommer hända den; 2010-04-14


hej bloggen, idag så orkade jag inte gå till skolan så jag stack till stan & köpte nya kläder & nytt smink. bra va? träffade vendela där också. hon hade lite problem med att släpa taget om skolan så jag fick övertala henne om att komma hit. det går alltid att locka henne till stan med; 

-du får ett gratis presentkort för att fixa naglarna hos "the nails by lynette"

hehe, sen blev vi hungriga & åt en sallad. Sen tog vi ut våra hundar på en promenad runt i stallet där vi red lite hästar. sen blev vi trötta & kolla på TW (det nya ordet för tv) haha. aja, tack för den här underbara dagen vendela. även om vi gör detta varje gång då. hehe, hejdå sötisar<3

Kommentarer
Postat av: Oneida

snygg design

2009-04-14 @ 17:25:54
URL: http://onblow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0