me like pink<3

hej, jag idag har jag åkt in till stan och köpt en tröja och ett linne, båda va rosa, min favoritfärg<3. heh, det kostade bara 50 kr för båda av dom! i carlings! asså den affären äger! haha, kärlek till carlings jao! aja, sen köpte jag en millshake och åkte hem, hemma hjälpte jag mamma med diskan osv. målade tånaglarna och vetni? jag har märkt 2 saker. först att det har hänt något konstigt med mitt hår, det brukar alltid vara så tjockt och fult det om jag inte plattar det. men nu så är mitt hår som om jag hade plattat det och jag har inte det! :)) x)) fett bra va? aja, andra saken är att jag har fått världens utslag på min handled, måste säga det till mamma när hon kommer hem, alltså om en kvart. 

just nu ska jag springa till tvn igen, vänner är på tv jjao :)) haha, det slutar om en minut så jag stannar här, hehe, det avsnittet har jag sett minst 5 ggr x)). btw. ni vet ju att jag ska till bolivia iår? jag har gjort världens längsta lista om vad mamma måste köpa till mej innan vi åker dit, inte för att jag behöver mer saker . . . allt är rättaresakt onödigt! men jag bryr mig inte :)) det kanske behövs där jao! haha, visste ni att hemmahos min mormor måste man äta fisk & grönsaker där? :'ss aja, min pappa har lovat att vi ska äta på massor av olika resturanger om inte jag gillar maten. hejdååråh<3

Kommentarer
Postat av: Philippa

billigt om det bra kostar 50 kr. Hahah! vad ska du göra nu? :)

2009-04-07 @ 16:58:52
URL: http://sensible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0