för mycket vänner & för lite läxor gjorda

hejsss, idag ska jag till grönalund med några i klassen. mihi. & jag måste till vendela om 8 minuter om jag vill ha sjuts dit, jag ska nog skynda på mig lite, har inte hunnit sminka mig än heller, aja. jag vet inte varför men jag har inte tänkt på det så mycket. vanligtvist så brukar jag tänka på det på kvällarna & drömma om hur roligt det kommer vara. men inte den här gången :s, höhö, ska nog börja klä på mig & springa till vendela. som btw är en rolig hallonnagel. mihih, hejjjssvejjs

Kommentarer
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

snygg blogg:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-27 @ 19:24:43
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0