00.01

hejs bloggen, har varit hemma hela dagen -_- , har lite ont i huvet varje gång jag är inne på datorn, jag borde ta den där dagen som jag skulle, när jag inte får vara på datorn hela dagen, svår dag va? hmm.. jag borde ta den dagen på en låång skoldag, jo på måndag, eller när jag fyller år? jaa, det blir så! den dagen jag inte skriver är min födelsedag, så jag krm inte skriva den dagen, skriver precis; 00.01. då kan jag skriva hahah xD;). hehe, just nu så chattar jag med Olle, hon avslöjjar aldrig sitt hemliga kärleksliv, så sjukt dåligt! jag vet! jag ska spionera på henne, i skolan, jag ska ta med mig en ficklampa, extra påsar. jag berättar mer sen, jag ska äta nu, bye<3

Kommentarer
Postat av: Via

haha, den är super hemlig :)

2009-03-15 @ 17:55:17
URL: http://xattitude.blogg.se/
Postat av: Lynette

men åhh!! hahaha, <3

2009-03-16 @ 18:34:11
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0